Blefaroplastyka – usuwanie opadającej powieki

Po skórze wokół oczu najszybciej widać upływ czasu. Wraz z wiekiem skóra w tym obszarze staje się ciemniejsza, bardziej pomarszczona, traci swoją jędrność i eleastyczność, pojawiają się zmarszczki, a przez to twarz wygląda na smutną i zmęczoną. Ponadto każda nieprzespana noc, zmęczenie wpływają na stan naszej skóry. Rozwiązaniem dla tego problemu jest Plasma IQ, która pomoże nam przywrócić blask spojrzenia, młodzieńczy wygląd i poprawi naszą samoocenę. Ten zabieg jest metodą prostą i bezinwazyjną, bez użycia skalpela i bez blizn. Skuteczność zabiegu przy wykorzystaniu urządzenia Plasma IQ jest potwierdzona licznym badaniami klinicznymi.

Co to jest Plasma IQ?

Plasma IQ to wysokiej jakości urządzenie, które wykorzystuje mikrowiązki plazmy, a jego działanie skupia się w obrębie naskórka i nie uszkadza przy tym skóry. Dzięki temu zabieg uważany jest jako bezinwazyjna metoda liftingu powiek, a efekty zauważalne są po pierwszym zabiegu.

Urządzenie to generator plazmy, który w momencie kontaktu ze skórą pacjenta i dzięki niewielkiemu łukowi oraz jonizacji gazów będących w powietrzu, wytwarza mikrowiązkę plazmy. Efektem tego jest sublimacja naskórka przy jednoczesnym obkurczeniu skóry w miejscu działania plazmy, czyli wykonanie niewielkich punktów na powiece, bez uszkodzenia warstwy podstawnej skóry właściwej.

Zabieg ten pomaga w walce z opadającymi powiekami, pozwala pozbyć się zmarszczek na powiece dolnej, a także tzw. „kurzych łapek” czy też zmarszczki palacza. Poza tym to dobry sposób, by odmłodzić wygląd, a przede wszystkim spojrzenie.

Urządzenie usuwa także:

• brodawki,
  • kępki żółte,
  • plamki rubinowe,
  • włókniaki,

Jak wygląda zabieg?

Przed zabiegiem wykonywana jest konsultacja ze specjalistą, który ocenia stan naszej skóry i zdrowia oraz przedstawia przeciwskazania do zabiegu. Następnie wykonywane jest znieczulenie miejscowe specjalnym kremem i gdy, skóra jest opowiednio przygotowana rozpoczynamy zabieg. Trwa on ok. 20 minut (do 60 ze znieczuleniem) a punkty sublimacji o średnicy mniejszej niż 1 mm utrzymują się do tygodnia.

• Bezpośrednio po zabiegu mogą pojawić się obrzęki, strupki oraz zaczerwienienia, dlatego w tym celu należy stosować odpowiedni preparat łagodzący przepisany przez specjalistę.
  • Czas gojenia trwa mniej więcej 7 dni, lecz w niektórych wypadkach może się wydłużyć do 30 dni.
  • Po zabiegu należy unikać solarium, basenu oraz sauny.
  • Uzyskany efekt utrzymuje się od 2 do 4 lat w zależności od stanu skóry pacjenta, jego predyspozycji do starzenia się, a także zależy od pielęgnacji skóry po zabiegu.

Zalety wykonania zabiegu:

• bezinwazyjna plastyka powiek, bez użycia skalpela
  • natychmiastowy efekt
  • prosty i bezbolesny zabieg
  • uniesienie powiek
  • precyzyjny
  • efekt otwartego oka
  • redukcja zmarszczek wokół oczu np. „kurzych łapek” i „zmarszczek palacza”
  • odmłodzenie wyglądu twarzy
  • brak blizn

Przeciwwskazania do wykonania zabiegu:

• choroby oczu
  • choroby nowotworowe
  • ciąża i okres karmienia piersią
  • choroby tarczycy
  • stany zapalne skóry w miejscu wykonywanego zabiegu
  • posiadanie urządzeń elektronicznych- rozrusznik serca, aparat słuchowy itp.
  • posiadanie metalowych implantów w pobliżu miejsca zabiegu
  • choroby autoimmunologiczne
  • padaczka
  • choroby układu nerwowego